2011. augusztus 3., szerda

Eperke, Elevenpark és Shopsport blama

Végre eljutottunk odáig, hogy van több TV- és rádió állomásunk, így ha előjönnek a drágalátos reklámblokkok, boldogan kapcsolhatunk el, hacsaknem épp akkor térünk ki a két betűs felé.

A mozik is felnőttek a ma világához és már nem állítanak Kádár szagú, szarukeretes, pocakos bácsikat elemlámpával a bejárati ajtóhoz, akik a híradó és reklám idő alatt szigorú, összeszűkülő szemmel mondogatják, hogy most nem lehet ki- és bemenni. Ha akarok, hát csak a film elején keresgélem hangos „bocsi, bocsi”-val a helyem és max a mögöttem ülők dobálnak meg kukoricával, amennyiben ezt nem teszem meg elég gyorsan.

Szóval végre eljutottunk a választás szabadságáig…vagy legalább is a választás illúziójának szabadságáig és akkor előkerül egy Eperke DVD.

A figyelmeztetések és korhatáros feliratok ugrasztásának meg nem engedését még értem, de egyre jobban zavar, ha rám erőltetik a reklámokat. Ugrasztani, tekerni lehetetlen vagyis minden egyes alkalommal kénytelen vagyok végignézni a két filléres reklámokat, amiknek a látványa is komoly fájdalmat okoz.

Mára besokalltam az Elevenparktól és a Shopsport-tól. Szeretnék kezet rázni azzal a marketingessel, aki el tudta adni ennek a sportszereket áruló cégnek ezt a reklámot, mert egy zseni. Egy negatív zseni! Jelentkezzen hangos "Én vagyok az a barom"-al, aki magára ismer!

Milyen prezentációval sikerülhetett meggyőznie ezt a 25-50 év közötti, férfiakat megcélzó teniszütőket és más izzadságszagú tárgyakat árusító boltot, hogy érdemes egy Eperke DVD-n hirdetnie magát? A reklámban „remek” magyar focisták nézegetik már-már Segalt meghazudtoló mimikával a mezeket és a labdákat és hümmögnek, hogy Eeeez igen. Hát, igen, Eeeez aztán szépen megtervezett és legyártott reklám a javában.

Hát, hogy jön ez ide? Még az Elevenparkot csak-csak megértem, de mind a kettő menjen a jó édes anyjába, amiért rám erőlteti a reklámját. Mintha a bejárati ajtóm elé állna egy plakáttal egy hostess és addig nem engedne ki, amíg el nem töltök a hirdetmény nézésével minimum 20 másodpercet! Ha fellököm akkor pedig orvul seggbe is rúg és másnap megint megjelenik.

Kérek tisztelettel minden kedves céget, hogy vásárlóként gondolkodjon és dobja ki a kukába a céges agyát, mert ha valakiben fel sem ötlik a zaklatás ténye jelen esetben, akkor annak az agyát csúnyán kiszidolozta a cége!...Kiborgokkal meg nem állok szóba!

1 megjegyzés:

  1. Regen meg ez jo volt... ma mar nem allja a helyet. :D DE megertem a hanyingered.. teljes mertekben, es ismet jo volt olvasni AGO-szotar hasznalataval ezt a kis bejegyzest. :D puszii Csaccsi.

    VálaszTörlés