2011. július 22., péntek

Diszkriminatív adatlap


Találtam egy céget (Personal Faktor), aki igen érdekes kérdéseket tesz fel az online adatlapján. A munkát keresőknek a szakmai tapasztalaton és nyelvismereten, meg a többi szokásos kérdésen túl KÖTELEZŐEN kell válaszolni arra a kérdésre, hogy milyen cipő és póló mérettel rendelkeznek!!!!

Kezdjük ott, hogy már azt sem kérdezhetnék meg, hogy férfi vagyok-e vagy nő, illetve, hogy mikor születtem, hisz ezen adatoknak nincs semmi köze a betöltendő munkakörökhöz, hisz vagy alkalmas vagyok rá szakmailag, vagy nem. De ezeket a kérdéseket legalább már megszoktam. De mi közük a lábméretemhez meg a póló méretemhez? 36-os lábbal félnek, hogy nem állom meg a helyem? Miért nem kérdez rá nyíltan, hogy mekkora mellem van, vígy hogy el vagyok-e hízva? Mert gondolom a kérdés nem arra vonatkozik, hogy minden kitöltőnek ajándék papucsot és reklám pólót tudjanak küldeni! Kérdem tisztelettel, hol lehet ezeket beperelni?

Biztos, ami biztos, megkérdeztem őket erről, bár ezen feladat ami önmagában sem volt egyszerű feladat, mert a cégről semmilyen adat nincs fenn a honlapján a kapcsolat menüpont alatt. Ismét kérdezem igen nagy tisztelettel. Hol lehet ezeket beperelni? Mindenesetre igen várom a választ…

1 megjegyzés:

  1. Allitolag van egy lista, amin a fent vannak azok a cegek, amik nem valosak... illetve fekete listasok. Valami rossz ugy folytan... google-ban tudsz keresni, szavakkal, mert pontosan nem tudom sajnos... :S
    Viszont ez tenyleg hanyinger... :S hahahahaha pff
    puszi Csacsi

    VálaszTörlés