2011. június 29., szerda

Kilóg a bennfentes lólába


Szerintetek mi kell egy hírhez?

Sztori?
Áhhh, ne legyetek már naivak!
Elég ha csupán találgattok vagy feltételeztek valamit…bármit...akármit egy adott illetőről. A bulvár lapok ebben igen jók, de ezúttal engem is megleptek, hogy miből képesek állítólagos hírt generálni. A fenti cikk a legfrissebb HOT! magazinban található és mindössze egy dolog hiányzik belőle. Az alany!! Fingod nincs kiről szólnak a hírek. Ez mondjuk vicces dolog is lenne, ha mondjuk egy heti kvízjátékról beszélnénk, de nem…ebből totálisan, végérvényesen, egy életre szólóan hiányoznak az alanyok!

Nem viccelek! A hír az, hogy valaki állítólag homokos, hogy egy másik valaki valahol csúnyán berúgott, hogy egy harmadik valaki gyűjt valamit, amit a párja valószínűleg nem tolerál majd sokáig és így tovább és így tovább. Azt hiszem ez a szennylap írás legalja. A pöce feneke, amikor már azt se írják le, hogy kiről, hogy hol és hogy mikor történt bármi is. És ez a Bennfentes rovat! Hát, ha anno a Mély torok álnéven futó bennfentes informátor mindössze ilyen infókat szivárogtatott volna ki, akkor a világ kevesebb lenne most egy Watergate üggyel és Nixon még mindig fürdene az elismerésekben. Ez nem bennfentesség, ez egy nagy büdös semmi. Egy gigászi lópikula! Még hogy „a sztárvilág pletykái a legbiztosabb forrásból”!!! Na, hát ennyi erővel fizessenek nekem ezért a rovatáért, mert én is bennfentes vagyok! Tudom például azt, hogy egy sorozatszínész tegnap egy kolléganőjével ivott. Most padlót fogtál mi? Hát, hiába, az én csodás életem már csak ilyen. Lépten-nyomon szembejönnek a sztárvilág legérdekesebb hírei. Ah, kissé fáraszt is már, hogy ilyen tájékozott vagyok!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése