Megjött a válasz a P&G-től!!! Bár közel 3 hetet kellett rá várni, de megjött és ez a lényeg.
Aki nem tudná, miért is állok levelezésben a céggel, annak röviden csak annyit, hogy a Pantene Nature Fusion reklám szövegét szeretném írásban látni, mert három diplomával sem értem, mit mondanak benne. Íme a válasz:
"Tisztelt Romet-Balla Ágnes !
Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
Nagyon sajnáljuk, de nem tudunk a kérésének eleget tenni. Cégünk belső üzletpolitikai döntése értelmében az Ön által említett reklám szövege a cégünk saját szellemi tulajdonának minősül.
Még egyszer köszönjük, hogy hozzánk fordult. Ha a jövőben további kérdése, észrevétele merülne fel, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,...."
Na, most valamit nem értek...már megint...anyám, minek taníttattál?
Azt értem én, hogy komoly szakemberek hosszan agyaltak ezen a reklámon és a cég dollár ezreket adott a kreatívoknak, ezáltal pedig jogosan a sajátjának tekinti a reklámot és annak szövegét. Mindez a világ hülye rendjéhez tartozik...de valami azért itt hibádzik. A reklám most fut jelenleg a TV-kben. A szövegét bárki hallhatja (csak meg nem értheti). A termékről semmilyen rövid hirdetést nem találni a cég vagy a termék honlapján, vagyis én, mint hétköznapi fogyasztó leginkább csak a TV-ből tudok tájékozódni a termékről. Én viszont, mint hétköznapi fogyasztó szeretnék többet tudni a termékről és ezért tudni AKAROM, hogy miről szól a reklám...Ehhez azért jogom van, nem?
A reklám nekem és hozzám szól, én vagyok a célja, engem próbál megszólítani, engem próbál meggyőzni! Hát, akkor nem felém kellene segítőkésznek lennie?
A jelen válasz szerint ezt rosszul tudom. A szöveg a fogyasztó felé titkos.
Most ismét írtam nekik. Kérdeztem, mit tehetek ha érteni akarom a nekem szóló reklámot? Most ismét várunk...tán nem három hetet...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése