2010. szeptember 17., péntek

Nagy Zoltánné

Na,most valóban felb.....az agyam!!! Ha jót akar magának Nagy Zoltánné, nem jön a közelembe, akárki is legyen ő. Már az első gyerkőc születésekor is kaptam tőle egy "szívhez" szóló szép üzenetet és most megint! Szívlapáttal kergetném az anyjához! A dolog ugyanis úgy áll, hogy a gyerekek születés után kb három héttel jön egy levél. Feladó nincs rajta. A borítékban egy szabályszerű sajtpapír, amelyen ez áll:
"Kedves Kismama!

Nem kapott meg egy tájékoztatót/szabadság miatt/. Telefonon sajnos nem tudtam elérni, kérem, hívjon fel a következő telefonszámon:
06-20/418-7416

Tisztelettel: Nagy Zoltánné."

Na, menjünk sorba! Miért nincs feladó? Kinek, minek a nevében ír nekem Nagy Zoltánné? Ki volt szabin? Mert én biztos nem! Akkor ő? Szabi alatt akart hívni vagy mi? Miért nem tudott utolérni telefonon? Mert nem fogadott hívásom nem volt, annyi szent! A gépezet pedig este 9 után van csak kikapcsolva, akkor meg jobban is teszi, hanem hívogat már senki ismeretlen. És miért ÉN hívjam vissza???!! Miért nem próbálkozik máskor? És még egyszer kérdem tisztelettel: Ki a toszom az a Nagy Zoltánné???!!!Ha valóban visszahívást akar, akkor legalább csepegtessen már valami infót arról, hogy ki is ő...pláne, hogy elég nagy magabiztossággal lehet állítani, hogy valami pénzügyi ajánlattételről van szó.

Na, tudod, ki fogja visszahívni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése