2010. augusztus 21., szombat

Tchibo-Teleszkópos hátvakaró


Idézem: "Egyszerűen jólesik! Használatával a nehezen elérhető helyek is
kényelmesen megvakarhatók. 18/10-es nemesacélból, műanyag
nyéllel készült. Felakasztásra szolgáló hurokkal is ellátták.
Legfeljebb 70 cm hosszúra húzható ki. Szélessége 5 és 9 cm között – igény szerint állítható."

Éljen a modern kor!
Az AIDS-től tartó félelmeink már a múlté. Immár a Marsra se igen akarunk felmenni. Az öregedés problémái is mind-mind a ködbe vesztek. Itt az idő, hogy tudósaink értelmét és energiáit olyan hasznos dolgok felé fordítsuk, melyek nélkül nem élet az élet. Ilyen a teleszkópos hátvakaró!!!!!

Hány és hány tudós elme fáradozhatott azon, hogy megalkossa ezt a remekművet?
Nemesacél karmok. Akasztó. Műanyag nyél. Állítható szélesség. Grrrr, már a szavak puszta ismétlése is orgazmushoz közeli állapotot idéz elő testemben. Ez kell nekem!
Sőt! Ez kell mindenkinek! Feledkezzünk meg arról a sok apró kis kínai kézről, mely legyártja, arról a sok elpocsékolt energiáról ami az előállításhoz és szállításhoz kell....mit nekem mindez?! E nélkül senki ember fia nem élhet! Nem is értem, hogy ősapáink hogyan vakarták enélkül anno a hátukat! Biztos sokat szenvedtek! Nevetséges belegondolni is, hogy vannak olyan hülyék, akik ha viszket, pusztán az ajtófélfának dörgölőznek neki! Pfuj! Gusztustalan, nem? Miért is ne fizetnék ki 2290Ft-ot egy ilyen találmányért, melyet pár hónap múlva úgyis kidobok, hadd szennyezze a környezet. De ez az én gondom? Francokat! Végtére is ezért a pénzért vagy háromszor meg fogom vakarni a hátamat, aztán rájövök, hogy az a hülye ajtófélfa akkor is az orrom előtt lesz, ha ez a tudós találmány már rég a kukák eledelévé válik.

De sebaj! Akciós hátvakarót mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Ősapáink elvoltak Colgate, Gilette penge, és vízálló karóra nélkül is, nem jó kiindulópont. Ami engem érdekel, hogy lehet valaki annyira perverz (pedig ismerek néhány igen perverz embert, mindkét nem képviselői közül), hogy dolgok ócsárolására gerjed. Hm... Nekem ez új, és kíváncsi vagyok... Vajon a perverzióid kiélésére készült a honlap? Vagy ez az új trendi, és te szupercsúcs anyagból összegyúrt ember vagy akinek trendinek kell lenni? Szerintem az ajtófélfa helyett használj tusfürdőt és vizet, de ha a tusfürdőt már valahol lefikáztad, a szappan is jó lehet. Szerintem multiplex orgazmusod lesz!!!

    VálaszTörlés
  2. Próbáltad már a szexet, mint gyönyörforrást?

    VálaszTörlés
  3. Szóval állítólag az ajtófélfa is izgató?
    És ott midet szoktad vakargatni? Jó tanács, ha bio fából van az bioajtófélfád: vigyázz a szálkákkal!

    VálaszTörlés
  4. Perverz dolog lenne észrevenni azt, hogy olykor totál felesleges dolgokat próbálnak ránk sózni a cégek? Perverz dolog észrevenni, és szóvá tenni, hogy nem vagyunk olyan hülyék, mint ahogy azt a marketingesek elképzelik? Hmmm, akkor perverz vagyok és büszkén vállalom.

    VálaszTörlés
  5. Ezt mindenki tudja, hogy csinálnak felesleges dolgokat. Valami újat mondj.

    VálaszTörlés
  6. Hol is lehet ilyet kapni? Már régóta keresem a megfelelőt!

    VálaszTörlés