2010. augusztus 20., péntek

Jysk emeletes ágy


Hány részre tudsz szétszedni egy emeletes ágyat?
Nu? Ötlet?
Na, majd én megmondom. 56 szépen kilyuggatott fadarabként lehet a Jysk emeletes ágyát elhozni. Ezzel persze semmi gond nem lenne, hisz az IKEA is így csomagolja az ágyait, a különbség csupán annyi, hogy ez utóbbi cég ad használati utasítást az összeszereléshez. A Jysk meg azt feltételezi, hogy csak asztalos agytrösztök vásárolnak nála. Hát, a szüleim minden igyekezete ellenére én nem lettem az, pedig még Lego-m is volt. Megvan a magamhoz való eszem, de ha egyedül kellett volna az 56 darabos fa kirakósból ágyat varázsoljak, hát alul maradtam volna.

A fentiek miatt csak azt tudom javasolni, hogy ha valaki a Jysk-nél vásárol, akkor csak úgy tegye azt, ha fotografikus memóriával rendelkezik és semmiképp ne ajándékba adjon ágyat, mert az életben nem teszi azt az illető össze.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Tényleg nem volt hozzá összeszerelési útmutató? Azért sikerült összerakni olyanra,amilyennek lennie kell? Milyen ágy volt ez?Én is gondolkodom a Jysk Nico ágyán.

    Köszi!
    Anett

    VálaszTörlés
  2. Nem volt. Semmi. Nothing. Zéró. Még egy Boldogulj, ahogy tudsz üzenet sem ! Két lécnek máig nem tudjuk a helyét és állítom, hogy a felső ágy tartó lécei el vannak méretezve a lukakkal, de ezt ugye útmutató hiányában csak tippelni tudom:-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is s Nico tetszik! Csak drááááága! Eszter

    VálaszTörlés
  4. Ma szereltem össze egy Jysk Nico ágyat, kb 8 óra volt egyedül összerakni... Viszont volt hozzá használati útmutató. 75 kg-om alatt meg sem nyekken amúgy.

    VálaszTörlés
  5. Azóta beszereztük a Nico ágyat. 5 napig volt akciójuk, hogy 150 helyett 100000, megrendeltük. Másnap telefonáltak a jyskből, hogy 3ból kétszer selejtes (törött, karcolt) árut kaptak,meg egyébként is félő, hogy meg sem érkezik- a már megrendelt ágy- szóval válasszunk egy másikat, a nicket uannyiért sokkal rondábbat. Állítólag mindenkit végighívtak,hogy lebeszéljék róla. Én úgy döntöttem, szeretném az ágyat- ennyiért nagyon megéri. Szűk 3 hét múlva megjött, ketten rakták össze Férjem és Apu, egész napos mulatság volt,kb 8-9 óra, de nagyon klassz lett. Semmi sérülés, minden a mellékelt útmutató szerint összeszerelhető volt, néha nehéz volt eligazodni rajta,de az eredmény szuper. Érdekes volt viszont, hogy ennyire le akartak beszélni róla. Érdemes nézni folyamatosan az akciót, mert nov. elején 5 napig volt 100, de júliusban is pár napig 115 volt,amit észre se vettem.

    Anett

    VálaszTörlés