2010. július 4., vasárnap

SÖRöröm


Játszunk egyet!
Állítsátok az árak alapján növekvő sorrendbe az alábbi italokat:
- tequila
- egy pohár sör (legyen mondjuk Dreher)
- egy pohár limonádé
Azt hiszem a legtöbbünknél ez így nézne ki:
1. limonádé
2. sör
3. tequila
HÁHÁ!!! Bebuktátok skacok!

Mert az Erzsébet téren az egy pohár víz, pár csepp citrom és pár kanál cukor bizony drágább, mint a sör. A sör mindössze 300Ft, míg a limonádé...kapaszkodj meg 600!!!!!!!!!

Éljen az alkoholizmus!

Igen bánom, hogy nem magam tapasztaltam meg ezt, mert megnéztem volna a pincér és a tulaj arcát, amikor kikértem volna az összetevőket külön, külön és megcsináltam volna magamnak az italt...ez esetbe ugyanis ingyen megúsztam volna. A csapvízért nem számolhat fel díjat, citrom jár az üdítők nagy részéhez és cukor a kávé miatt általában van az asztalon...az antialkoholisták miért nem tüntetnek az ilyen helyek előtt, hogy kísértésbe viszik a fiatalokat? Nincs valami szabály arra, hogy a sima szomjoltók nem lehetnek drágábbak az alkoholnál?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése