2010. július 1., csütörtök

Meghalt Viveka Babajee


Idő híján leggyakrabban kinyitom a Hírkereső.hu-t és átfutom a kategorizált fő híreket. Ma a TOP4 órás szekció vezető híreként ezt lehetett olvasni:
" Borzalmas halál: Felakasztotta magát a gyönyörű modell - 37 ..."

Halál, vér szex...na, az ilyenek engem is érdekelnek, hiába gondolom magamról, hogy kilógok a nagy átlagból. Hát, nem. Pont benne csücsülök a közepiben. Szóval kíváncsivá tett a link, így rákattintottam. Vajon ki hunyhatott el tragikus körülmények között? A link a Femina.hu oldalára vezetett, ahol rögvest kiderült, hogy a szerencsétlen, depresszióval küzdő nő nem volt más, mint Viveka Babajee.

Istenem....Viveka...könnyfakasztó...hogy fog hiányozni!
Ha valaki nem tudná ki ő, elárulom.....FINGOM NINCS!!!! Isten nyugosztalja szegény párát, de kit érdekel a halála, mikor az életét se követte nyomon senki???!! Életemben nem hallottam róla, pedig bulvár függő vagyok. És ez Top4 órás hír???!!! Hát, ilyet én is tudok! Sőt, nesze nektek Top1 órás hír:
- Szúnyog csípte meg a gyerekeket a kerti pancsolóban
- Elfogyott a bodza fagyi, kitikkadt a terhes asszony
- Nem olvadt el a mosogatógép tabletta, piszkosak maradtak az edények
Na? Felcsigázódtatok?

Amúgy, hogy ne maradjak tudatlan csak utánanéztem ki a halál...oppárdonbocsánat ez ízléstelen volt...szóval ki a fene az a Viveka Babafej, vagy hogy a francba hívta az anyja. Na, kérem 1993-ban ő volt Miss Mauritius. Legalább annyit sikerült róla megtudnom,hogy minden valószínűség szerint ő is a világbékéért küzdött a maga sajátos, depresszióval megtűzdelt módján.

A hír persze ettől függetlenül szomorú, de tényleg top hír?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése