2010. június 5., szombat

Story magazin és az ő nyílt titkai

Story címlap: Kiábrándító drogos magyar sztárok! SORRA LEBUKNAK!

A lap 4 oldalas összeállítást közöl a Stohl ügy kapcsán kirobbant drogos problémákról. Melyik magyar celeb használ köztudottan drogot? Őszintén? Ezt például szeretném tudni. Nem azért, hogy jót csámcsogjak a problémáján, hanem, hogy véletlenül se használjam egy kampányban arcnak. Az említett bulvárlap pedig pont azzal kecsegtet, hogy lerántja a magyar celeb világról a leplet. Én naiv meg hiszek neki! Ismét egy ékes bizonyíték arra, hogy már megint én vagyok a hülye. Erősen gondolkodom azon, hogy az Amitől hányok oldal nevet megváltoztatom, Már megint én vagyok a hülyére. Mert mit is tudunk meg a négy oldalas leleplező cikkből. Semmit! Ja, bocs ez túlzás volt, azt azért leírja, hogy vannak ismert, sőt mi több, közismert hírességek, akik élnek ezekkel a szerekkel. Wow...Ez aztán a címlap hír. Már-már akkor hír ez, mintha azt mondanám, hogy vannak celebek, akik köztudottan vegetáriánusok, vagy szeretik az apjukat.

Idézem amúgy a kedvenc részemet, ami kifejezetten a "Nyílt titok, ki használ drogot a sztárvilágban!" c rész alatt olvasható:
"Egy délelőtti sajtótájékoztatón lelkendezve mesélte, hogy csak két órát aludt, de tele van energiával. Beszámolt egész napos programjáról, hogy meg sem áll, estére pedig buliba megy. Sokszor dicsekszik azzal, hogy két óra alvással is képes bármelyik napot teljes erőbedobással végigdolgozni.":
A cikk íróját kérdem, kiről is van most szó? Melyik reggeli műsorvezető nem pörgős? Melyik nem ezért kapja a fizetését? Melyik az, amelyiket direkt nem ez alapján választja ki a csatorna, hisz pont azt várják el tőle, hogy az álmos nézőket feldobja? Ja, annyit tudunk, hogy nő. Kösz. Nem mellesleg jegyzem meg, hogy melyikünk nem volt képes teljes erőbedobással vizsgázni, bulizni, dolgozni két óra alvás után, amikor még huszonévesek voltunk. Nekem ment. Hu. Drogos vagyok! És ezt a Storyból kellett megtudjam.

Ha azt mondja, nyílt titok, tessék pontosabban fogalmazni mert így ezt a négy oldalt gyakorlatilag ki is téphetném a lapból, annyira nem ad semmi pluszt az információs tárházamhoz! Mondjuk mit várunk egy olyan országtól, ahol konkrétan a tényfeltáró és leleplező újságírás ismeretlen fogalom?

2 megjegyzés:

  1. Ágó!

    Akkor ezek szerint én is az voltam. A szervezetem magától termelte az extázit. Legalábbis az "orvosok" és a "riporterek" ezt állapították meg. :D

    De most, kissé le vagyok járva, pedig pont ez hiányozna az életemből: a pörgés. Természetesen mások szerint vagy idióta vagyok/voltam, vagy drogos... az életstílusom miatt. :D Megesik!!! Leszokassalak egy időre? :D

    VálaszTörlés
  2. Hidd el...drogos voltál, csak nem tudtál róla:-)

    VálaszTörlés