2010. június 21., hétfő

Megorrolt autósok


Ma a szembejövő sávban felfigyeltem egy sármos faszira. Pár pillanatig eljátszottam a gondolattal, hogy tíz évvel fiatalabb vagyok, nincs még gyerekem, férjem, nem vagyok terhes és mellette ülök. Hallgatom a rádióból kiáradó zenét, belesimulok a bőrülésekbe és ahogy az anyósülésről igézően balra pillantok ennek a helyes pasinak a profilját látom, aki hozzám tartozik. Hozzám tartozik a focitól izmos lába, a konditól és meetingektől feszes feneke, a kéthetente megnyírt haja és a határozottságtól duzzadó keze is, mely lassan elindul a sebváltótól az arca felé. Már látom,amint a frissen manikűrözött ujjai beleszántanak a dús, fekete hajba, de nem. Az ujjak megállnak az orrnál, majd vadul kotorni kezdenek benne. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!

Na, itt ocsúdtam fel és örültem, hogy tízzel idősebb vagyok, és van egy férjem, meg lassan két gyerekem...és hogy egyedül ülök az autóban!

Szeretnék egy kutatást végezni, hogy az autóban ülés miért vonzza az orrkurkászás tényét! Hogy lehet az, hogy alapból egy üveg kalitkában, mint amilyen egy buszmegálló például eszébe nem jut az embereknek bányászni, de ha autóban vannak, máris érzik annyira elszigeteltnek magukat, hogy gondolkodás nélkül elmerüljenek az üregeikben.

Ezúton szeretném mindenki figyelmét felhívni arra az aprócska tényre, hogy amennyiben az ember ujja több, mint fél centiméterre merül el bármely testnyílásában, legyen az fül, orr, száj, fenék vagy bármilyen más emberi rés az hivatalosan is gusztustannak számít...kivéve ha a test inzultusa nem tart tovább, mint 3 másodperc..akkor csak mélyen vakarózol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése