2010. április 29., csütörtök

BKF-CSR manager szak

Isten, meg a férjem a megmondhatója, hogy mennyire vártam ennek a szaknak az indulását. Legyen elég annyi, hogy nagy fantáziát látok a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalásban, vagyis CSR-ben. Az hogy az egész szak leírása egyezett az elvárásaimmal már csak hab volt a tortán: 1 éves, nem horribilis költség, neves tanárok és a suli közelsége stb stb stb. Szóval belevágtam. Azt nem bántam meg, hogy a CSR-re fordítottam egy évem szinte minden szombatját és jó néhány péntekjét is, de azt teljes szívemből sajnálom, hogy mindezt a Budapesti Kommunikációs Főiskolán (BKF) kellett megéljem. Nevével ellentétben az iskola ugyanis képtelen a normális kommunikációra. A tanulmányi osztály tehetetlensége és tesze-toszasága felháborító. A vizsgákról nem volt infónk, az órarendünk folyton változott, nem voltak képesek rendesen nyomon követni, hogy ki hol tart a befizetéseivel, számtalan esetben a tanárok se tudták, miről kell órát tartani, az előadók nem egyeztették a tanterveiket, így irdatlan mennyiségű duplikáció volt. És akkor a cseresznye a hab tetején az államvizsga volt. Először arról sem tudtunk, hogy lesz államvizsga. Majd kiadtak egy időpontot, de tételekért már könyörögnünk kellett. Majd megváltoztatták az időpontot. A vizsga menetéről semmi infónk nem volt....még most is szétvet az ideg, ha a tanulmányi osztályra gondolok!!!

1 megjegyzés:

  1. Én ott voltam Erasmussal cserediák másodéves koromban.Méghozzá az első. Kolozsvári egyetemistaként internetről nézve profinak tünt minden. A félévkezdéskor derült ki, hogy az órarend változott, vannak tárgyak amik nem is léteznek, csak meg lettek hirdetve, másik félévre átrakva stb.De nekem mind a küldő, mind a fogadó intézmény, mint az ösztöndíjalap jóváhagyása kellett a legapróbb változtatáshoz is. A félévkezdés 3 Kolozsvár - Budapest út után kezdődhetett,ami elkerülhető lett volna ha a tanulmányi osztályon aktuális infót szolgáltatnak bizonyos tantárgyakról.De ez még csak a kezdés, aztán a végén a tantárgy és kreditrendszer elismerésről nem is beszélek. Egy tantárgynál szükségük volt a romániai jegyemre a kategóriába soroláshoz. de az hogy Romániába 1-1o-ig osztályoznak hatalmas probléma volt nekik. Ki kellett dolgozzanak egy átszámolási kulcsot:P, s ez 2 hétbe telt nekik

    VálaszTörlés