2011. június 17., péntek

Carroten reklám, Gombos Edina ajánlásával


Egy egész oldalas hirdetést fedeztem fel (igen nehéz volt) az Éva magazinban a Carroten nevezetű naptejről, amit "Gombos Edina ajánlásával" felirattal igyekeznek még népszerűbbé tenni. Mondjuk a nulláról el kell indulni valamerre.

Gombos Edina ajánlásával! Hát, ez jó! Sőt! Nyilván nekem a legjobb csak még nem tudok róla. Mert ugye mit nekem orvosok, szakértők, bőrgyógyászok, ha itt lehet Gombos Edina, aki szemmel láthatóan többet tud a napról, mint bárki más, hisz a férje kubai, vagyis biztos több nappal találkozott, mint én. Tapasztalatait biztos megosztotta a nejével, aki így hiteles naptej arc lehetett...Vaaagy rosszul látom ezt a kérdéskört? Hát, ti mi mással tudjátok magyarázni ezt a remek kapcsolatot?

Óh anyám, de ha csak ez lenne a baj a hirdetéssel! Az senkinek sem tűnt fel, hogy a terméken a feliratok csak görögül és angolul vannak feltüntetve...Könyörgöm, a photoshop korában ekkora bakit!

Ahhoz már egészen hozzászoktam, hogy a szlovákokkal vesznek minket egy kalap alá...de a görögökkel?! Hát, mi közünk nekünk a görögökhöz? Hogy árulnak nálunk mousakát? Hogy én erre nem gondoltam korábban? De akkor miért nem a Görög Lacit kérték fel mondjuk reklámarcnak? Miért Edinát, aki kedves, helyes, de egy naptejhez annyi köze van, mint Steven Seagalnak az arcjátékhoz!

Hja, és az sem tűnt fel senkinek, hogy Edina kislányának kezében egy teljesen más formájú és színű naptej van, mint amit hirdetnek? Zeusz meg forgolódik a sírjában!

1 megjegyzés:

  1. eszed semmi. gondolom az is felzaklat ha egy légy elrepül az ablakod előtt.Gyógyszert szedsz már?

    VálaszTörlés