2011. május 21., szombat

Facebook csömör


Már semmit nem vehetek anélkül, hogy azzal ne a facebookra jussak ki?

Ma egy felfújható medencét tettem virtuális kosárba, majd a webáruház boldogan kérte, hogy osszam meg ismerőseimmel, hogy mit vettem!
MINEK? KI A TOSZT ÉRDEKEL, HOGY MIRE KÖLTÖM A PÉNZEM?

Most persze csapdába kerültem, mert jelenleg épp arról beszélek, amire ösztökélni akart az oldal, de ezen akkor is kiakadtam.

Azt már kezdem megszokni, hogy a TV-ben, rádióban, de lassan már az óriásplakátokon is arra szólítanak fel, hogy Lájkoljkak, hogy egy teljes kommunikációs stratégia lemehet a facebookon, és hogy a lassan a word helyesírás ellenőrző programja is elfogadja azt a szót, hogy lájk, de hogy már azt is meg kellene osszam, hogy milyen szükségleteimet elégítem ki a neten, azért az már nevetséges!

Szinte várom már azt a napot, amikor a facebookon olyan bejegyzések fognak menetrendszerűen napvilágot látni, hogy ma két pesti kenyér és 15dkg sonka cserélt gazdát a sarki CBA-n XY jóvoltából! Nem erre mondják, hogy "tú máccs informésön"?

1 megjegyzés: