2011. február 3., csütörtök

Isten óvjon Dr Weltner Jánostól!

Az ember fia szokott bízni a főorvosokban, ugye? Mert az már poszt! Azt ki kell érdemelni. Ahhoz már komoly tapasztalat kell, meg elismerés, no meg gyakorlat.

Tehát,amikor az ember orvost keres, mert sebes a lába és biztos ami biztos rá akar vetetni egy pillantást egy szakemberrel, akkor megörül, ha az ismeretségi körében valaki azt mondja: Te, én ismerek egy főorvost, fel is hívom. Hát, így jutott el egy kedves családtagom Dr. Weltner Jánoshoz, aki jól meg is nézte azt a sebes lábat, majd bekötöztette azt a nővérkével és egy tízezres zsebredugása után annyit mondott, hogy pár nap múlva jöjjön vissza kötözésre.

Drága rokonom megnyugodva hazament, majd pár napra rá visszament a dokihoz. Kötözés ismét. A láb azonban elkezdett fájni. Sebaj, csak várjon, jöjjön megint majd kötözni. Várt. A láb meg elkezdett dagadni, majd vörösödni. De hát biztos kezekben vagyok, mégiscsak egy sebészeti főorvos néz rám-gondolta a rokon és ismét elment kötözésre. No nem ragozom, két hét után a láb már tűrhetetlenül fájt, bedagadt és a seb is ocsmányabbá vált.

A teljesen jogos kérdésre, hogy doktor úr, ez normális? Mi volt a válasz? Egy centi. Igen, egy centi! A doktor elővett egy centit és lemérte a két boka nagyságát, majd közölte, hogy mit izél, hiszen csak egy centi az eltérés a két boka között. Megjegyzem, láttam azt az egy centis bokát. Az én szememben minimum 4-nek tűnt, de a centi nem hazudik, ugye. A páciens ideges, nem nyugtatja meg a válasz, hisz a kezelés elején a láb nem volt még dagadt, sem vörös és nem is fájt. Végül eljutott a MÁV kórházba, ahol egy szimpla vizsgálat és egy röntgen után közölték, lehet, hogy amputálni kell 3 lábujját, mert nagyon úgy néz ki, csontig rohadtak...

Most próbálják menteni. És Dr Weltner János? Nos őt nem perelik be, mert az antibiotikum kúra miatt az én drága rokonom kb 48 órája alszik....elfoglalt...addig "csak" én fröcsögök a drága főorvosra.

16 megjegyzés:

  1. Mit lehet várni,mikor az egész klinika vezetése Kupcsulikkal az élen egy kalap szart sem ért?Mocskos-koszos egy hely.Az ágyakért harc folyik.A tanulság mindkettőnknek az,hogy nem kell professzor,meg főorvos.Lehet egy friss diplomás is lelkiismeretes.Veled érzek.Apukám 2011.Júl-ban ott az intenzíven halt meg.Mütét után 5 nappal!Le sem szarták,pedig egy csomó lóvét osztott szét a család.Rohadjanak meg!

    VálaszTörlés
  2. sajnos a helyzet nem olyan egyszerű mint azt a kedves beteg látja. A seb nem úgy gyógyul mint a mesében, és nem mindenkinél egyforma. A klinika nem egy palota, de ez ugyebár nem teljesen a vezetés hibája, mint inkább az államé hiszen nem magán intézményről beszélünk. Ha mosolygó nővéreket, és puccos kórtermeket akar az ember akkor magánkórházat ajánlok. És lehet fikázni az orvosokat, de az ország legprofibb szakemberei dolgoznak ott, akik amióta dolgoznak alulfizetettek és fásultak még ha azt gondolja is a páciens hogy ha ad egy ötöst akkor azzal minden le van zsírozva. Attól ugyan nem fog a doktor csodát tenni, és ha ötvenezret ad akkor sem, legfeljebb megnézi mégegyszer. Meg lehet érteni persze mindenki baját és keresztjét de a hálapénz ellenében a beteg azt hiszi hogy avval meg is váltotta a gyógyulását. El van tévedve.

    VálaszTörlés
  3. Dr. Weltner János kb. 2 hete engem sérvvel kiválóan megműtött. A kórház I. emelet jobb szárnyán voltam és mind az orvosok, mind az ápolók kedvesek, figyelmesek, segítőkészek voltak. Ritter Gábor

    VálaszTörlés
  4. Könnyű névtelenül hazudni, sértegetni orvosokat, kórházat. A fekély kimenetét nem lehet előre tudni, az utánkövetés a fontos és közben antibiotikum és kötözés. Nos Főorvos Úr megnézte és kötözte a lábat. Kért előre bármilyen pénzt? Nem....akkor miről beszélünk!!!! A hálapénz meg nem jelent gyógyulást!!!!!! Mosolyt akar esetleg presszó kávét akkor irány as magánkórház ahol sokkal kisebb a szakmai színvonal de nézheti a színes TV-t!! Végülis Hotelbe is mehet akkor. Vagy netán kedves ismeretlen úgy gondolja hogy az orvos hozza be a TV-t a Kórházba...na ne röhögtessen...nézze inkább azt hogy mennyire alulfizetett az orvos, hogy mennyit kap egy 24órás ügyeletért....miközben egy percet sem áll meg...de ki a hibás...igen az orvosok...hogy éhbérért dolgoznak ahelyett hogy kimennének külföldre ahol megbecsülik a munkájukat és közben MEGKÖSZÖNIK a betegk az ellátást. Kedves ismeretlen higgye el elérkezik az idő amikor majd maga fogja ellátni hozzátartozóját hála olyanokért mint maga meg a másik kedves anonim aki azt se tudja hogy már nem Kupcsulik Prof az igazgató de mocskolodni azt nagyon tud.

    VálaszTörlés
  5. unokatestveerem weltner lessner ivannal egjuett hozaasegiteteek eedesapaamat szerettetkorhaazbaelcipelnimegoellnimocskos zsidok 13.aan karaacsonyoznak weltner jaanos oeroekoelt lakaasaa renddoeroeket

    VálaszTörlés
  6. Üdvözlök mindenkit!
    Édesapám életének 5 % esély nem volt, szerintem elhanyagolta saját magát, nem foglalkozott a saját bélpanaszával.Nagyon későn értünk a 1.sz sebészeti klinikára, minden orvos felvette volna aput kezelésre, de a RENDSZER "ÁLLAMI" NEM TATOZIK IDE LAKCÍM SZERINT KÖZBESZÓLT 5 napot járogattunk oda és kegyeleti okból felvették az osztályra anélkül hogy gondolom én, orvosok tudták, hogy a biztosító vagy fizet vagy nem, egyébként nyugdíjjas. Tapasztalatból Weltner doktorúr, nagyon profi és pontos an elmondta AZONNAL hogy mi is a baj. Szlávik doktor műtötte ezt követően, kétes volt az állalpota, majd következő műtét és így tovább. Kupcsulik professzor is megműtötte aput a végén ha nagy a baj a PROFESSZOR úr is SEGÍT ÉS NEM HAGYJA MAGÁRA A BETEGET tapasztalatból mondom a Kupcsulik professzor zseni a szakmájában!!!!!!! APUKÁM AZÓTA IS ÉLETBEN VAN ENNEK 5 éve.Én nem az orvosokat hibáztatom, hanem aput mert saját életével NEm FOGLALKOZOTT.. 5 éve parenterálisan én táplálom saját otthonában.. 1 sz sebészeti klinikán nagyon profi orvosok magja csoportosul ott. Utókezelésben PROFI MÓDON Sahin Péter professzor segített Szentimre kórházban .Csak lelkiismeretes orvosokkal találkoztam 5 éven keresztül. Ha nem lenne egy erős orvosi mag ma Magyarországon már régen nem lenne egészségügy. Birka nemzet megérdemli hogy ide jusson, ezt magunknak csináltuk 25 év alatt ezt építettük, mert nincs közös odafigyelés, családszeretet, mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti. Nincs pénz gyógyításra..tapasztalatból írtam ezeket a sorokat.Lassan orvos sem marad itthon mert nincs tisztelet sem fizetés. íüdv. Hajnalka

    VálaszTörlés
  7. Tisztelt klinikai Vezetoseg!
    Bele olvasva azit le irtakba,bizony sok irassal egyet ertek.Azt is el hiszem,hogy bele faradtak a kedves dolgozo doktorok, de az emberseguk,es a memoriajuk csak meg maradt,mert azert vannak meg ott.
    En a SOTE I. Sz. Seb. Klinikajan dolgoztam 31 evig.
    Es nem ismert meg a kedves Kupcsulik dr.meg akkor sem amikor be mutatkoztam.
    Mondana esetleg valaki,hogy persze,meg oregedtem.
    Ez igaz,de az a nover aki nalam volt gyakorlaton,taLan fel evig, o szolitodtt meg, hogy meg ismert.
    A kedves Kupcsulikot igazabolsoha nem tartottam egy baratsagos,szimpatikus embernek mert mindig olyan volt,hogy az ember nem tudta hanyadan is all vele.
    Ugyan is azert probaltam ot meg keresni,bizva a jo indulataban,mert egyik csalad tagom beteg,gondoltam,hogy valami tanacsot fog adni.
    Majdnem ki dobott. Meg kerdezte," ismernem kene?"
    mondtam igen. Mar meg bocsasson a vilag, tobb evtizedes ott dolgozas utan nem emlekszik. En viszont emlekszem mikor afiatal Kupcsulik a septicus osztaly orvosi szobajaban hentergett a kollega nojevel.
    Ezt le kellett irnom, mert undorito viselkedese a dolgozo tarsait nem tisztelve viselkedett. Lehet o bar milyen tehetseges, ez az o presztiset noveli, de nem az embersegerol. Ugy,hogyha valaki le ocsarolja,en el hiszem, mert nekem a szemelyes tortenetem a pelda .
    Csodalkoznak,ha a noverek nem maradnak meg,hiszen ilyen emberek nem szerettetik meg az Eu. munkat.
    En azt hittem,hogymar venulo osz fejevel emberre valt, de semmit nem valtozott,sot. Nagyon szomoru vagyok,hogy eletem legszebb eveit ilyen zsarnok nepsegre pocsekoltam. Nem hiszem,hogy nem okos, hires, neve van, csak nem emberseges.
    A betegektol hallottam rola,hogy ugyan jo munkat vegez, csak felelmetes.
    Egy szoval nehez esetek.
    Szomoruankullogtam haza ,mivel az emberiesseg szikraja sincs benne. Ha unja,hagyja abba es menjen kutyat setaltatni, mint az egykori aldott Rubanyi
    professzor. Hagynak az ifjakat ervenyesulni,ne ilyen peldakkal kelljen szembesulniuk.Nagyon szomoru tenyeak ezek.

    VálaszTörlés
  8. (Elnezest a hibakert.Tabblettrol irtam)

    VálaszTörlés
  9. Az se kutya, amikor 3 honapot vár az ember a műtéti időpontjára, majd előtte 1 nappal közlik, hogy megsem és fogalmuk sincs, hogy mikor. Munkahely nem számít....Majd egyszercsak délután cseng a telefon, hogy akkor holnap lenne tudok menni műtétre? Hát nem a kutyafáját neki. Így nem... köszönöm de a bizalom oda lett.

    VálaszTörlés
  10. Így működik , majd előző nap jön a telefon . Szinte az utcáról beesve , előkészítés nélkül műtik a beteget . Mélységesen csalódtam . Ráadásul nem mondanak igazat a betegnek . Kupcsulik professzornak már úgy gondolom , nyugdíjban lenne a helye , vagy legalábbis műteni nem szabadna. Koszos , lepusztult a klinika , a mi persze nem a személyzet , hanem a kormány hibája. Költsünk hát , külföldi kórházakra ! Mindenesetre ezt a helyet senkinek sem ajánlom .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudjon kedves levélíró, de néhány mondatban ellent kell mondani Önnek.
      Nekem nyelőcső műtétem volt, amit Kupcsulik professzor úr végzett el, szerintem profi módon. Teljesen meggyógyultam, amiért nem tudok elég hálás lenni Neki. Nem tudom, hogy miért írta Ön, hogy nem szabadna már neki műteni. Profi, különleges tudással rendelkezik, én remélem, hogy még nagyon sokáig tud majd dolgozni, és sok embert tud meggyógyítani.
      Hogy még idősebb korában is dolgozik, szerintem dicséretes, sokat tud tanítani fiatalabb kollégáknak, a mérhetetlen tapasztalatát átadni.
      Egyébként a többi orvos is tapasztalatom szerint nagy tudású, kedves ember, a nővérek pedig kifejezetten kedvesek, aranyosak voltak a férfi sebészeti osztályon és az intenzív részlegen is.
      Amiben Önnek igaza van szerintem, az a kórház állapota, és abban is igaza van, hogy ez nem a személyzet hibája.
      Összefoglalom az én véleményemet: remélem, hogy nem kell többet kórházba mennem, de ha muszáj lesz, akkor én szívesen mennék az I.sz.Sebészeti Klinikára, és azon belül Kupcsulik professzor úrhoz.
      Hogy lássa, hogy mennyire komolyan gondolom a véleményemet, leírom nevemet:Wimmer Gábor vagyok 66 éves, budapesti lakos.
      Üdvözlöm.

      Törlés
  11. Nekem nagyon bejott a 1aszamu.sebeszeti klinika en crohnos vagyok jarok rendszetesen kontrollra beveszem a gyogyszert amit kiirnak engem a tihanyi.tibor opearalt 11 eve nem ujult ki a crohn betegsegem.rendesek.a noverek es a kortermek tiszatak en semmeweis egyem parti vagyok ez a legjobban felszerelt korhaz a tobbi
    szar kozul megyek majd nyaron mutetre nagyon megbizhato adr. kokas peter főorvos es a dr weltner janos nem kell senkinek fikazni a sebeszeti klinikat a legjobb korhaz budapesten nekem meg ketbismerosom jar oda es total ahogy nekikn is bejott a korhaz. Akinek ha nem tezszik valami vagy valaki az huzzon el onnan aztan keressen.masikat ne legyen nagy szajaa ezek az orvosok es noverek nagyon rendesek velem az biztos .

    VálaszTörlés
  12. Minden szavát elhiszem mert sajnos én a saját bőrömön tapasztaltam,bár csak előbb olvastam volna!

    VálaszTörlés
  13. Tisztelt olvasó!
    Szeretném leszögezni hogy nem az orvosok ellen írok akik az orvosi esküjükhez híven időt és fáradságot nem kímélve fáradoznak . Az ellen a jelenség miatt ,amikor az országos hírű sebész orvos hibázik és mindent elkövet, elkövetnek hogy el tusolják az ügyet,nagy sikerrel.Még 2019.09.12-én majd 5 órás műtétem volt ami a doktor Úr szerint jól sikerült, csupán csak egy kis vágást kellett csinálni.Mint később kiderült hogy közelsem így volt,mert meghibásodott a varógép, csak velem nem közölték.Két nap múlva ki is szakadt a varat, súlyos állapotba kerültem,ezt látva a család határozott kérésére vizsgálatra került sor, majd 16-án újra műtöttek,alig 1óra alatt a létező összes kivezetéssel.Az osztályon a sebben kitüremkedet egy műanyag cső, mivel furcsa volt hogy ott van ezért rá kérdeztünk.A doktor Úr csak annyit mondott hogy az majd távozik.Nagyon nehezen gyógyultam, állandó alhasi fájdalom mellett,amire a válasz mindig az volt hogy mit akar most műtöttek.Hordozható vákuum géppel kerültem haza.Nem sokára urológiai gondok is lettek ,de az nem mutatta ki hogy idegen test is van hasfalban az csak jóval később derült ki egy mr vizsgálat útán . Következő két műtétem szerencsére már más orvos végezte, nagyon nagy szakértelemmel.Köszönett érte!
    Az hogy hibázik valaki előfordulhat, de hogy még hogy ezért a beteg legyen a hibás, mert nem jelezte hogy van valami a műtét után, vagy hogy 2 hónap múlva szedik ki a varatott, annak is csak egy részét.Az egy műtétből így lett 4.Ez nem nagy dolog a kórház szerint és az okozott fájdalmak és az egyéb maradandó következményei vannak.Ez csak kis része a dolognak a többi remélem hogy majd egyszer még rendeződik.Igaz egészséges ember nem panaszkodik, a beteg meg örüljön hogy él.
    Legyen mindenki nagyon körültekintő ha műtétre van szüksége!
    József C.

    VálaszTörlés
  14. Már nem 4, hanem 5 műtét!

    VálaszTörlés
  15. Csak egy mérce van? Hogy mindenkit meg gyógyítani? Akkor miért hagyott a műtéti területben idegen testeket, ami még 4 év múlva is találtak darabokat!

    VálaszTörlés