2010. december 10., péntek

A 12 karikás játékok


Szerintetek mi való egy 12 éves kölyöknek?

Szerintem rajzfilmek, Disney játékfilmek, esetleg egy kis Bud Spencer, Jackie Chan féle bunyós film, meg talán némi fantázia- és kalandfilm, meg ilyenek. Nehezen tudom körbeírni hogy mit engednék láttatni ezzel a korosztállyal, azt azonban egészen tisztán látom, hogy mit nem. Semmiképp sem nézném jó szemmel ha egy- vagy többszem magzatom üveges szemekkel bámulná a Való Világ akárhányas számú szériáját, ahol bár igyekeztek a hétköznapi élet tipikus figuráit megtalálni, úgy tűnik csak a selejtre bukkantak rá. Látom én az igyekezetet a szervezőkben, hogy kategorizálni akarták a bentlakókat de jelen állás szerint vannak a kurvák, a bunkók, meg az egyszerű lények. Na, erre nem kellett volna napokon át tartó Beszavazó Showt létrehozni. De ezen még mind túl is tudnám tenni magam, hisz a távkapcsoló még az én kezemben van...kivéve, mikor az ember itthon van...de azon már nehezen lépek túl, hogy az egész show 12 karikásnak van minősítve, mindezt úgy, hogy a képernyőről az elmúlt hetekben csak prostik kacsingatnak ki, hogy szavazz rám. A húr az amúgy prosti Adriennél szakadt el, akivel ráadásul még élőben is sikerült már találkoznom. A hölgy az önpromónál valami ilyesmit mondott magáról: " Az én életem az erotika körül forog, nem is tudom mi lesz velem, ha nem szexelhetek odabent"...Ismétlem 12 karikás műsor, és igen, tisztában vagyok vele, hogy a mai fiatalok 14 évesen már nem szüzek, tisztában vagyok vele, hogy 12 évesen nem itt hallják először azt a szót, hogy kakipisiszex, de attól még elítélhetem, nem?

Ezek az arcok a képernyőre kerülnek és celebek lesznek. A lapok megtelnek a velük kapcsolatos izgi hírekkel, úgy is mint meghalt a csivavája, újabb piercinget lövetett ezúttal az intim ajkába, ismét szakított párjával a kokain nepperrel stb, stb stb....A fiatalok pedig vágynak a 15 perc hírnévre és mit látnak, hogy ezekkel kell versenyezni, mert ezek - kimondani is félek - versenyképesek. Na, ettől tényleg hányok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése