2010. november 20., szombat

Hirdetés férfiaknak


Soha nem adtam még pénzt CKM-ért, FHM-ért vagy Playboy-ért, mégis egy csomó számot átnyálaztam már. Érdekel, mit olvasnak a pasik és mi alakítja az ő véleményüket a női testekről, gizmókról és egyéb férfias cuccokról. Nyilván nem én vagyok az egyetlen olyan nő, aki előszeretettel lapozgatja ezeket az újságokat, olykor férfias módon a trónon ülve, de ettől még megdöbbentett, amikor a fenti reklámmal találkoztam az egyik CKM-ben.

A hirdetés ugyanis egyáltalán nem férfiaknak szól, annak ellenére, hogy férfi illatot reklámoz. Kötve hiszem, hogy a kép készítői a maszkulin hapsikat akarta volna betámadni a kihívó pózban heverő, amúgy állati testű hímpéldánnyal.

Ha elfogadjuk a tényt, hogy Ádámjaink csak egy bizonyos hányada néz szívesen pucér testű, szétvetett lábú hapsikat reklámokban, akkor adódik a válasz, hogy a Marc Jacobs a meleg férfiaknak vagy a nőknek akar reklámozni, mert szerintük ők vennék leginkább az illatukat. Ha pedig szintén elfogadjuk azt a tényt, hogy a világon talán még csak 1 vagy két cég merte merészen bevállalni, hogy célcsoportjukat a melegek alkotják, akkor kimondhatjuk, hogy nekünk,nőknek akartak felhajtást csapni a termék iránt. És mivel a reklám készítők és kutatók furfangosak, így lassan el fogunk jutni oda, hogy egy JOY tele lesz férfi zokni, traktor és fejsze reklámokkal,az autós lapok meg melltartó,lábgyanta és műszempilla hirdetésekkel, hiszen mindig akadnak olyan elvetemült állatok -mint én- akik a nem nekik való lapokat böngészik a WC-n.

1 megjegyzés:

  1. Haha, én is kérdeztem már, hogy a férfi parfümreklámok csak a meleg pasiknak szólnak, vagy ez így hogy? Vagy esetleg egy hetero pasi az elképzelések szerint nem is használ parfümöt, vagy neki úgyis az asszony veszi? (Amúgy asszem ő maga Marc Jacobs, bár nem biztos)

    VálaszTörlés