2010. szeptember 12., vasárnap

"Pántén szágá" 1. rész


Ismeritek a mostanában a TV-kben futó Pantene Nature Fusion reklámot?

Engem a hatalmában tart már egy ideje. Nem tudok ugyanis szabadulni attól a gondolattól, hogy egy kitalált nyelven beszélnek benne, ugyanis egy árva szót sem értek belőle. Hónapok óta küzdök, hogy elcsípjem a spotot és le tudjam jegyezni a szövegét. Napokon át ültem a reklám blokkok alatt papírral és tollal a kezemben de ha el is tudtam kapni a reklámot valamelyik csatornán, soha nem jutottam tovább az első három szónál: Pantene Nature Fusion. Az állítólagos csoda összetevők felsorolását és egyéb hatékonyságot kiemelő dolgokat azonban egyszerűen nem értem. De egy árva kukkot sem. De nem adtam fel! Gondoltam felmegyek a gyártó, a Procter and Gamble honlapjára és majd a termékért felelős manager megírja nekem a reklám szövegét. No. Mint kiderült magyar PG honlap nem létezik. A pg.com-on a worldwide site-ok alatt sem létezik kis országunk, bár magyar brand managerről cikkeznek a Kreatívon. A Pantennek ugyan létezik magyar oldala de a Kapcsolat menüpont nem működik. Sebaj! Nem olyan fából faragtak engem, hogy ilyen apróságok meggátoljanak a kívánt cél elérésben! Ereimben Hercule Poirot és Sherlock Holmes vére csörgedezik, így írtam az angol PG-nek, hogy ugyan már segítsenek a magyar reklámszöveg megszerzésében. Már másnap kaptam egy magyar nyelvű levelet, hogy köszönik a megkeresésemet és igyekeznek megtalálni azt a kollegát, aki tudja a kérdésemre a választ…ennek két hete. Tegnap megint írtam nekik, hogy mi van. Még keresik. Jól elbújt a kis szemét.
Na, majd megírom, mi lett a sztori a vége ha egyszer előttem is megmutatkozik.
Addig marad a kérdés, hogy egy Magyarországon aktívan tevékenykedő vállalat hogy tud ilyen kevés infót közzétenni magáról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése