2010. augusztus 13., péntek

Garanciás redőnyök


Drága szomszédom redőnye becsődölt. Nem rángatta, nem tépte, szimplán rendeltetésszerűen használta, az a fránya dög mégis megadta magát.

De hát nincs gond, hisz a garancia még él. Apró öröm a ürömben...legalább is gondolhatnánk. A szakember két napra a hívásra ki is jött, boldogan közölte, hogy egy kis fúrással és némi elem cserével könnyen orvosolható a probléma. A szomszédom a szerelés után megkérdezte, mivel tartozik. Gondolt itt egy pohár sörre, vagy zsíros szendvicsre, de nem 5000ft-ra! Mert bár a redőny még a garanciális idő alatt ment tönkre, de hát a kiszállási díjat azért csak ki kell fizetni!

Miért nincs ez benne az árban? És miért kell nekem egy garanciális hiba esetén kiszállási díjat fizetni? Ráadásul itt nem olyan tárgyról van szó, amit személyesen bevihetek egy szakboltba, hanem ehhez ki kell jönni, vagyis értelmetlen a kiszállási díj külön megállapítása!

Ennyire azért nem mehet rosszul a redőnyösök sora!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése