2010. július 11., vasárnap

Magnum Gold


A mai nap éppen megfelelőnek tűnt arra, hogy engedjek a csábításnak és magamba tömjek annyi fagylaltot, amennyit még nem tartok cikinek és amire még a szervezetem is azt mondja, hogy üsse kavics, jöhet.

Kis családommal így hát elindultunk a cuki felé, hogy a hűsítő frissítőért üvöltő testemet csendre tudjuk utasítani. Kevés sikerrel jártunk, ugyanis a fagylaltozó vasárnap reggel fél tízkor még zárva volt. Jól mehet nekik.

Éreztem én a Jóisten szándékát, hogy le akar téríteni a bűnbeesés útjáról, de egy terhes nővel jobb ha a Jóisten sem packázik. Így hát elsétáltunk a sarki boltig, tudván, ha mást nem is, de jégkrémet kaphatunk ott is. Kaptunk is. Ha számtalannak nem is mondható választékkal büszkélkedhet az ABC, azért 5 íz közül csak választhattam.

Volt ott epres-vaníliás, csokis-vaníliás, túrós-málnás, dupla csokis Magnum és...izé...nem is tudom milyen ízű Magnum Gold. A reklámot láttam többször is, de abból csak annyi maradt meg bennem, hogy valami fehér, meg valami sötét összeolvad és jó a zenéje, meg nyerni lehet vele, de az ízét nem tudtam volna megmondani. De hát nem ezért van a terméken csomagolás, kérdem én? Kivettem egyet és gondosan megnéztem a borítóját: Magnum Gold! Most nyerhetsz, ajándékok, arany pálca, bla-bla-bal..DE MILYEN ÍZŰ? Na, az nincs ráírva. Mert ugye egy fagyinál ezek szerint már az íz másodlagos. A lényeg, hogy nyerhetsz vele...Bár kérdem én, mivel nem nyerhetek manapság? Jóformán csak a kilós kenyérrel nem indítottak még nyereményjátékot.

Amúgy végül csak az apró betűs részben találtam rá arra, hogy tejcsokis bevonattal rendelkező karamell fagyit tartok a kezemben...illetve én nem, mert végül egyszerűbb volt megvenni a jóval kevesebb talánnyal rendelkező dupla csokis változatot.

Aztán a neten megtaláltam azt is, hogy :

"A Magnum Gold egy igazi jégkrém különlegesség, amely a világ első arany színű pálcikás jégkréme. Csábító vanília jégkrém és fenséges karamell folyam egyvelege, arany színű tejcsokoládé réteggel borítva."

Na, kérem. Mi ebből a tanulság? Az hogy mielőtt fagyizni mész, nyomozd le mit akarsz enni, mert a mai világban már a gyártóknak csak az a természetes, hogy azt mondják meg mit nyerhetsz. Az íz kérem szépen totál nem fontos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése