2010. november 26., péntek

Télapó marketing


Hogy rúgná meg a tehén a Télapót! Vegye már észre, hogy minálunk nem ő, hanem a Jézuska hozza karácsonykor az ajándékot! Értem én persze, hogy egy dagi, vörös ruhás, pityókás orrú figurát jobban el lehet adni, mint egy lepedőbe burkolt, tüskés fejű, gebe testű szentet, de ha nekünk ez jutott, akkor ez jutott.

Kicsit sajnálom a Jézuskát, hogy mögötte nem áll egy akkora cég, mint a Coca-Cola. Pedig egy kis marketinggel tán belőle is cool figurát lehetne faragni, akit utána vásárolhatnánk csoki figuraként. Lelki szemeimmel már látom is az orvosi rendelőket december 26án. A várókban tömött sorokban ülnek a megfázott, egy szál lepelbe öltözött Jézuskák, akik addig a bevásárlóközpontokban és utcákon várták a gyerekeket, hogy azok az ölükbe telepedve bamba képpel nézzenek apukájuk kamerájába.

Most azonban káosz van! A Mikulás november végén jön, mi meg mint a hülyék vásároljuk a csokikat és relikviákat dec.6-ra, aztán mi van? Aztán hallgathatjuk dec.24-ig, hogy karácsonykor is ő jön...megint! Hát, hol van az én Jézuskám? Ateista mivoltom üvölt az ágról szakadt szentért,aki csengőszóra eltűnt és átadta a helyét a csodálkozó gyerekszemeknek szenteste. Jöjjön már egy magyar cég, aki szembe mer szállni az amerikai álommal és végre tiszta vizet önt a pohárba!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése