2010. március 30., kedd

Nem kötelező oltás beadás 2000-ért

Mielőtt az összes doktorival rendelkező szaki elkezdene üvölteni a felháborodástól, el kell mondjam, hogy igen tisztelem a dokikat. Akinek a neve előtt ott díszeleg a DR az már kisebbfajta hős a szememben. Épp ezért nem is bánom ha a szakértelmüket meg kell fizessem. Az azonban felháborít, hogy egy szájon át beadandó gyógyszer beadásáért miért is kell 2000ft-ot perkáljak a dokinak? Ha injekció lenne hát megérteném, hisz én nem bírnám megszúrni a gyerekemet semmi pénzért, de egy szájba befecskendezést még én is meg tudok ejteni. Akkor mire fel a 2000ft???? Arra, hogy beírja és bepecsételje a kiskönyvbe az "eksönt"? Oh...most már értem...szóval azt fizetem meg, hogy az egyetem előtt elvégezte az általánost is....minden világos...

1 megjegyzés:

  1. A DR nem jelent semmit, ugyanúgy lehet arrogáns f*sz vagy egy intelligens bárki, mint a doktori cím nélkül. Gyakorlatilag egy papír, hogy 4-5-6 évig tanult arról ami érdekelte őt (vagy nem) és egy rakat felesleges dolgot amit megtanult és soha nem fogja használni. Ha te is megírtad a diplomádat, és a külalakjába szóltak bele amikor megvédted, Te is tudod mit számít ez a papír :)
    Blogolás elleni oltást ezek szerint nem kaptál sajnos. Na mindegy, a remény hal meg utoljára.

    VálaszTörlés