2010. február 10., szerda

Womensecret modellek


Ez tényleg megdöbbentett. Hogy miért? Tán, mert rendszeres vásárlója voltam az üzletnek? Vagy mert minden betérésemkor úgy éreztem ez a bolt valahogy nekem és hozzám szól? Vagy azért mert mikor ebben a hitemben ellátogattam a külföldi honlapjára olyan modellek reklámozták a fehérneműit, akiknek hamarabb adtam volna egy nagy karéj zsíros kenyeret, mint melltartót? Hová tűnt a nőiesség? Mikor jönnek rá végre a "reklám szakemberek" hogy a hétköznapi emberek bár ideálokat kergetnek, de azok a kedvenceik, akiknél úgy érzik ez akár én is lehetnék. Hát, ebbe nem tartozik bele Renee Zelweger, vagy hogy a fenébe írja a nevét és ezen modellek egyike sem!És hogy mi nem döbbentett meg? Hogy a kritizáló levelemre, melyet a kinti marketingesnek írtam, válasz sem jött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése