2010. február 22., hétfő

Clean & clear reklám


Értem én, hogy egy gennyes, kifakadás előtt álló pattanást senki nem néz szívesen, de azt is túlzásnak tartom, hogy makulátlanul sima arcbőrű, KISMINKELT tinik állnak neki mitesszert nyomkodni a tükör előtt. Ez pont olyan, mint amikor 20 éves modellek hirdetnek 40 év felettieknek arckrémet.

3 megjegyzés:

  1. Bizony nem szívesen néznénk egy fehér váladékkal csordultig tele pattanást. És nem halgatnánk a részletbe menő viszkető és égető hüvelygombát, továbbá a kis kínai srácot, aki kakálás után csodálkozik, hogy az nem rózsaillatú, és az izzadságtól lucskos inghónaljú úriembert, aki a meccsen önfeledten nyomja azt társai arca elé. Ezeket úgy vélem kevesen szeretnénk látni mondjuk vacsi közben. Értékeld, hogy nem pattanásosak a reklám szereplői. De a kedvedért leírom, milyen lenne, hátha vizuális típus vagy...
    Szóval a két babapopsi arcú lányka helyett két totál pattanásos arcú (ribizlibokorra emlékeztető) lány tűnik fel a képen és odaállnak a tükör elé. Minden pattanás megnyomásával fél deci fehér váladék távozik a begyulladt bőrpólusokból egyenesen a néző felé, és ez a fehér, sűrű genny fél perc alatt betellíti a képernyőt. Wow, de vágyom rá... Sztem így teljesen jó ez a reklám.

    VálaszTörlés
  2. ööööö, azért a kettő között is van járható út...

    VálaszTörlés
  3. Szerintem vagy gusztusosan elő van adva valami, vagy nem. Vannak kib*szott undorító reklámok, ez pont nem az.
    Mindenki tudja nagyjából, hogy néz ki egy pattanás. Az a szerencse, hogy vacsora közben amikor bombázbak a hüvelygombával, nem láthatunk egy az egyben egy váladékozó hüvelyt is.
    Milyen átmenetről, járható útról beszélünk? A fele látszik, a fele nem?

    VálaszTörlés